عشق مامان و بابا

دلتنگی .....

1401/2/10 7:50
نویسنده : مامان نازی
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان حالت خوبه آرشا جونم تو دل مامانی خیلی این روزا داره شیطونی میکنی حسابی الانا کامل تکون خوردناتو میبینم بیشتر وقتا که به پهلو میخوابم شروع میکنی به بازی گوشی خودتو چنان سفت میکنی که دلم حسابی درد میگیره 

آرشا جونم ببخشید این چند روز با ناراحتیام و بغض هام تو رو هم ناراحت کردم اخه دورو بریام یه ذره بفکرم نیست نمیگن تو رو تو دلم دارم یکم بفکرش باشم اصلا همش بفکر خودشونن 

راستی آرشا جونم امروز تولد مامانته ولی اصلا خوشحال نیستم چون چند روز قبل به جای سوپرایز تمام روزای خوشم خراب شد دوست داشتم روز تولدم حسابی خوشحالی کنم و نشد این چند روز کارم همش گریه است  ولی دلم نمیخواد گریه کنم مامانی ولی چکار کنم که بغضم یهو میترکه منفجر میشه الانم سرکارم همینجور دارم برات مینوسیم قلبم از بغض داره میترکه و اشکام داره سرازیر میشه اما امروز فقط و فقط تنها دلخوشیم اینه که تو رو تو دلم دارم آرشا 

آرشای مامان میشه بیایی و هوای مامانی رو داشته باشی میشه پسری باشی که پشتیبان من باشی منم دلم قنج بره از اینکه تو رو دارم امیدوارم مثل اسمت درستکار و پاک باشی فداتشم 

مامانی ندیده خیلی دوست داره خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)