عشق مامان و بابا

سونوگرافی NT و غربالگری اول

1400/11/25 10:10
نویسنده : مامان نازی
65 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 7 دی وقت سونوگرافی داشتم خیلی خوشحال بودم که دارم میام تو رو ببینم اخه کوچولوی مامان هنوز لگد نمیزنی که بفهمم  دارم اذیتت میکنم یا جات خوبه

ساعت 11:30 از سرکار رفتم سونوگرافی کاشانی اونجا دیدم چقدر شلوغه منشی گفت باید صبر کنی تا 3:30 نوبتت بشه منم زنگ زدم مهدیم گفتم بیا دنبالم بریم خونه بعد بیام دروغ چرا یکمی استرس و هیجان داشتم اخه این سونو برای سلامت تو عزیزدلم بود

ساعت 3:30 که شد بازم اونجا کلی منتظر شدم منشی گفت بایدبستنی بخوری تا بچه تکون بخوره مهدیمم رفت یه بستنی و رانی خرید من تو محوطه راه میرفتم و تو سرما بستنی میخوردم  با بابا مهدی خندیم کی تو این سرما اخه بستنی میخوره

بلاخره نوبتم شد توی صفحه مانیتور تو رو دیدم همون موقع داشتی تکونو وول میخوردی پیش خودم گفتم عجب شیطونه این وروجک از دکتر پرسیدم که دختره یا پسر که دکتر گفت اصلا مشخص نمیشه چه دختر باشی چه پسر اصلا برای منو بابا مهدی فرق نمیکنه فقط تمام دعامون اینه که سالم باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)