عشق مامان و بابا

درد و دل ....

1400/11/30 10:50
نویسنده : مامان نازی
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری مامان خوبی جیگر گوشم

راستش چند  روز پیش  که رفتم دکتر و ازمایشاتتو نشون  دادم دکتر گفت همه چیه  فسقلی خوبه  فقط خودت یکم فشارت بالاست (که از اول بارداری 13 روی 8 بوده) بهم قرص اسپرین داد که بخورم راستش نمیدونم از وقتی تو اومدی تو دلم مامان جونی من همش مراقبتم دل نگرانتم که یه وقت تو دردونه جونم چیزیت نشه مامانی به خاطر همین از امروز دارم غذای بی نمک درست میکنم که بابا جونیتم الهی قربونش برم مجبوره  بخوره و اصلا گله شکایت نمیکنه و تصمیم گرفتم دیگه شیرینی و چیزای شور نخورم به جاش مویز و میوه و کلی چیزای مقوی دیگه میخورم برات چنتا ختم قران هم برداشتم که صحیح و سالم باشی نفس من انشالله این چند ماه زودی بگذره و بیای تو بغلم من به ارامش برسم نفس من  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)